Benvolgudes famílies,
Vos facilitam diferents continguts del Col·legi La Puríssima per a presentar-nos virtualment.
En cas de necessitar de major informació perquè els teus fills puguin assistir, a partir del curs 2021-22, preguem vos poseu en contacte en nosaltres:
Telèfon: 971 733 868
Email: orientacion@la-purisima.org
També, pots deixar les teves dades en el formulari de contacte que trobaràs al final de la pàgina.
Estarem encantats d’atendre’t.
EDUCACIÓ ESPECIAL
El centre d’Educació Especial de La Puríssima és un centre preferent de discapacitat auditiva. Amb el temps, hem anat ampliant la nostra oferta educativa a alumnat amb discapacitat intel·lectual i pluridiscapacitat.
El CEE acull alumnat a partir dels 6 i fins als 21 anys, en les seves diferents modalitats d’escolarització.
Disposam de 6 aules amb un nombre d’alumnes reduït, en la qual es treballen conceptes, procediments i actituds que proporcionen a l’alumnat eines i estratègies per a desenvolupar al màxim les seves capacitats i habilitats.
A les aules d’Educació Especial, el procés d’ensenyament-aprenentatge s’enfoca de forma molt personalitzada i individualitzada per a cadascun dels nostres alumnes. La nostra metodologia prioritza l’aprenentatge significatiu, basat en un treball amb molt de reforç visual i manipulatiu, pròxim a la realitat de la vida quotidiana.
Cada curs iniciam un projecte que ens serveix de punt de partida per a emprendre una aventura d’aprenentatges. Alguns dels projectes dels cursos passats són «MasterChef» (Alimentació), «Més perfectes que un robot» (El cos humà), «Agència de Viatges» (Coneixem el món), «Creixo i m’independitzo» (Projecte d’autonomia).
Accedeix al següent document per a més informació:
INFORMACIÓ D’EDUCACIÓ ESPECIAL
AULA DE TRANSICIÓ A LA VIDA ADULTA
En aquest nou curs escolar 2020/21, hem afegit el TVA a la nostra oferta educativa; les sigles TVA indiquen Transició a la Vida Adulta. En el nostre centre, el TVA tindrà com a especialitat la reprografia.
La reprografia és un procés que ens permet reproduir qualsevol original digital o físic a través de diferents tècniques, en qualsevol format i dimensions. Els exemples més comuns són les fotocòpies o impressions, encara que també realitzarem un altre tipus de treball com poden ser cartelleria, retolació, etc.
El nostre objectiu és el de formar acadèmicament als nostres alumnes preparant-los per a la inserció en el món laboral, però no exclusivament això, sinó que cercam potenciar la seva autonomia en molts altres aspectes com puguin ser; el seu comportament, manera de vestir, cooperar, solucionar problemes del dia a dia, la seva autonomia a l’hora de desplaçar-se o la seva adaptació a diferents contextos quotidians, entre altres, per a què disposin d’eines i habilitats d’autonomia i poder-les aplicar a la seva realitat.
Accedeix al següent document per a més informació:
PRESENTACIÓ INFORMATIVA – TVA Reprografia
FORMULARI DE CONTACTE:
En aquest formulari ens facilitaran les dades bàsiques de contacte per a poder parlar amb vosaltres i informar-vos de tot allò que necessitin sobre el nostre centre.
Després d’haver-ho emplenat, ens posarem en contacte amb vostès.
Gràcies pel seu interès.
You must be logged in to post a comment.